21-01-2012


现实世界当中,魔鬼是无形的。

新加坡著名艺人+导演梁智强在几年前犯下的罪,震惊社会;我,也是其中一个对他失望至极的人。从小看着他的戏长大,却没想到可以在突然之间看见他从事业巅峰坠入谷底。当时我心里在想,除非有奇迹出现,否则他的人生肯定就这样完蛋了。

可是我忘了,奇迹的确存在,存在于主耶稣基督里。他在神的带领下走出死荫幽谷,活出新的自己。看到朋友在面子书上分享这个视频,我好感动。

我们会做错事,你会我也会。但因为耶稣,我们得到原谅得到释放。

The LORD is my shepherd;I shall not want.
He makes me to lie down in green pastures;
He leads me beside the still waters.
He restores my soul;
He leads me in the paths of righteousness
For His name’s sake.


Yea, though I walk through the valley of the shadow of death,
I will fear no evil;
For You are with me;
Your rod and Your staff, they comfort me.


You prepare a table before me in the presence of my enemies;
You anoint my head with oil;
My cup runs over.
Surely goodness and mercy shall follow me
All the days of my life;
And I will dwell[a] in the house of the LORD
Forever.

(Psalm 23)

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 Her Story All Rights Reserved

Design by Dzignine, Distributed by Blogger Blog Templates