03-01-2012


哈咯,2012!

不想洋洋洒洒地写什么回忆录,因为我知道更好的在不远的前方 :)

The thief does not come except to steal, and to kill, and to destroy. I have come that they may have life, and that they may have more abundantly. (John 10:10)

过去很不小心地让撒旦把我的喜悦给盗走,把我的盼望给摧毁;接下来的日子一定要更小心地照顾我的心和灵!感谢上帝,在被耍得团团转、懵懵懂懂的时候被点醒了。感谢你们,从来不离弃我,也愿意一再地包容我。感谢耶稣,我得以在不断犯错之后又满有能力地重新站起来。感谢在我生命中的每一天,都有你的爱围绕。

=)

明天是开学日,正式走马上任新岗位,希望一切顺顺利利。
我在意的不是职位高低,而是自己到底能够影响多少学生,把他们导向正轨。

Seek the LORD while He may be found,
Call upon Him while He is near. 
Let the wicked forsake his way, 
And the unrighteous man his thoughts;
Let him return to the LORD, 
And He will have mercy on him;
And to our God, 
For He will abundantly pardon. 
(Isiah 55:6-7)

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 Her Story All Rights Reserved

Design by Dzignine, Distributed by Blogger Blog Templates