05-01-2012


今天有人说我的加入给这个部门带来许多欢乐,那是一种莫大的荣幸与荣耀。

我认真地思考这句话,也很感激上帝总是把我安排在适当的地方,照亮别人的心房。我不善言辞,不懂得怎么安慰别人;我不懂攻心计,不会为别人出头打抱不平;我不爱惹红尘是非,对于江湖事总是能避就避。可是我有一颗爱上帝、爱自己、也爱别人的心,我想那很足够了:P

Every word I speak and every action I perform, is representing Jesus. I honor God in all situations, and people honor me when they see my love for God. May I be a blessing to them and perhaps through me, they will have a chance to experience His love!


如果我的存在能为你们的世界带来改变;就算只有些许变化,我也愿意继续存在。
For to me, to live is for Christ, and to die is gain (Philippians 1: 21)

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 Her Story All Rights Reserved

Design by Dzignine, Distributed by Blogger Blog Templates